להזמנות טלפוניות - 072-2507057

שאלות נפוצות

באזור זה קיבצנו את השאלות הנפוצות ואת התשובות עליהן. במידה ויש לכם שאלות נוספות הרגישו בנוח לפנות אלינו בדרך הנוחה לכם. ניתן לפנות טלפונית, דרך האתר או במייל. נשמח לעזור.

 

כיצד הכי נוח להשתמש באתר?

מה האחריות הניתנת על המוצרים?

מה מדיניות ההחלפות והביטולים?

האם האתר מאובטח?

מהן אפשרויות המשלוח?

מהו זמן האספקה?

האם ניתן לבצע הזמנה ללא השארת פרטי כרטיס אשראי באתר?

מה היתרון של לקוח רשום על פני רוכש מזדמן?

האם ניתן לשלוח הזמנה לכתובת שונה מכתובתי כמזמין?

יש לי בקשה מיוחדת. היכן אציין זאת?

 


_כיצד הכי נוח להשתמש באתר?
 

_כתבנו על כך הסבר מעמיק תחת שימוש באתר.

חזרה לתפריט


_מה האחריות הניתנת על המוצרים?


_אנחנו אחראים לספק את המוצרים שלנו תקינים. במידה והמוצר הגיע בצורה שאינה תקינה נחליפו במוצר תקין. במידה והמוצר פגום בצורה כזאת שלא ניתן היה להבחין בפגם מבלי לפתוח את המוצר, נחליפו גם אם יוחזר פתוח. איננו אחראים לנושא ההתקנה ולא נוכל להחליף מוצר שהותקן כבר.

 

חזרה לתפריט


_מה מדיניות ההחלפות והביטולים?

_* ביטול עסקה עבור מוצרים שאינם בהזמנה מיוחדת ניתן לביצוע עד 14 ימים מקבלת המוצרים
* ביטול עסקה עבור מוצרים בהזמנה מיוחדת ניתן לביצוע עד 24 שעות מרכישת המוצרים. לאחר 24 שעות לא ניתן לבטל או להחזיר מוצרים בהזמנה מיוחדת אפילו אם מוצרים אלו עדיין לא סופקו
* בעת ביטול עסקה שלא עקב הפרה של החברה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מהחזרת המוצרים המבוטלים, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם. המוצרים יוחזרו על חשבון הצרכן
* בעת ביטול עסקה עקב הפרה של החברה לא ייגבו דמי ביטול. כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת המוצרים המבוטלים. המוצרים יוחזרו על חשבון החברה

חזרה לתפריט


_האם האתר מאובטח?

_כן. העברת פרטי הלקוח וכרטיס האשראי מאובטחת בטכנולוגיית SSL אשר מצפינה מידע זה. בנוסף, בסיום ביצוע העסקה נמחקים פרטי כרטיס האשראי ואינם נשארים במערכת שלנו.

חזרה לתפריט


_מהן אפשרויות המשלוח?

_יש לנו כמה אפשרויות משלוח לפי הפירוט בטבלה שמתחת. בדף הקופה יופיעו רק האפשרויות הרלוונטיות עבור ההזמנה המדוברת.

 

סוג המשלוח  עלות  זמן הגעה  הערות
שליח עד הדלת  50 שקלים  2-5 ימי  עבודה   
איסוף עצמי  ללא עלות    בתיאום מראש בלבד, בטלפון - 072-2507057

חזרה לתפריט


_מהו זמן האספקה?

 

_זמן האספקה מורכב מהזמן החולף מביצוע ההזמנה ועד שליחתה ללקוח (מופיע בדף המוצר בסעיף "נשלח מאיתנו עד XXX ימי עבודה") ובתוספת זמן המשלוח. זמן האספקה נמדד בימי עבודה (א-ה) ואינו כולל סופי שבוע / חגים. במידה והוזמנו כמה מוצרים באותה הזמנה וזמני האספקה שלהם שונים, זמן האספקה יהיה הארוך יותר מבין המוצרים המוזמנים.

חזרה לתפריט


_האם ניתן לבצע הזמנה ללא השארת פרטי כרטיס אשראי באתר?

 

_כן. ניתן להשלים הזמנה באתר ובתיבת פרטי התשלום לבחור באפשרות "מסירת פרטי האשראי בטלפון". אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר טלפוני על מנת להסדיר את נושא התשלום ולהשלים את ההזמנה.

 

חזרה לתפריט


_מה היתרון של לקוח רשום על פני רוכש מזדמן?

 
_לקוח רשום נהנה מכמה יתרונות על פני רוכש מזדמן. 
ראשית, לקוח רשום יכול לסמן מוצרים ככאלו המועדפים עליו על מנת שישמרו לו לגלישתו הבאה באתרנו. בצורה כזאת אין צורך לזכור דבר לגלישה הבאה.
כמו כן, תהליך הרכישה הינו מהיר יותר בעבור לקוח רשום, שהרי אם לא השתנו פרטי הלקוח הם כבר קיימים אצלנו במערכת. הדבר היחיד שלקוח רשום יצטרך להשלים הוא פרטי התשלום שמטעמי אבטחה איננו שומרים אותם בסיום העסקה.
דבר נוסף הוא מעקב נוח אחרי הזמנות פעילות ויכולת צפייה בהזמנות היסטוריות שבוצעו.
ולסיום, לקוח רשום נהנה ממבצעים מיוחדים שלקוחות מזדמנים לא זכאים להם.
כדאי להירשם!

 

חזרה לתפריט


_האם ניתן לשלוח הזמנה לכתובת שונה מכתובתי כמזמין?

 

_כן. במידה ותרצו להפריד בין כתובת המשלוח של המוצרים עצמם לכתובת המשלוח של החשבונית ופרטי הרכישה הדבר ניתן ע"י מילוי פרטי תיבת "כתובת למשלוח מוצרים" בכתובת שונה. החשבונית ופרטי הרכישה ישלחו לכתובת המצוינת בתיבת "כתובת למשלוח חשבונית". אפשרות זו טובה למקרה שאתם רוצים לבצע את הקניה על שמכם אך לשלוח את המוצרים למקום אחר.

 

חזרה לתפריט


_יש לי בקשה מיוחדת. היכן אציין זאת?


_בדף הקופה קיים שדה הערות. ציינו כל בקשה מיוחדת בשדה זה. בקבלת הזמנה אנו קוראים שדה זה ומתייחסים לבקשותיכם.

 

חזרה לתפריט